mellanlandning

God morgon? Vet liksom inte om jag vaknat för dagen eller om jag inte gått och lagt mig än. Lurigt det där med att somna för sent och vakna för tidigt. Iallafall ser soluppgång över Berlin genom American Apparelscarf ut såhär:

Mycket roligt, när jag hittade den kom jag genast att tänka på detta master piece:

Nu säger väl någon ”Det känns ju lite gjort med färglagda zebror. Har man sett förr.”

Amen blunda då, säger jag. Och speaking of that så bestämde jag mig just för att det är god natt. Puss.

Etiketter: , , ,

2 svar to “mellanlandning”

  1. emma Says:

    är alla färgglada zebror sponsrade av paul smith?? finns det inga andra arter?

  2. indelon Says:

    jodå, det finns dom i brunt-svart-vitt som är draperade runt 50-åriga runda damer som dansar till afrikanska rytmer och tar sig unga svarta älskare för fler afrikanska rytmer (haha, fasen vad jag får till det ibland.)

    jag antar att det är där jag kommer hamna om 30 år. nej, inte ens 30, 25. gamhaggan är redan halvvägs.

Lämna en kommentar