guten morgen, jawohl

Vaknade upp i en bakfylla alltför tidigt i morse och kunde inte somna om tack vare tredagars-jazzfestivalen på gatan nedanför. Bakismöblerade lite och när jag tyckte som mest synd om mig själv plingar det på dörren och in kommer frulle och… tadaha:

Eine kleine lomokamera bara till mig!  Hur fint är inte det? Blir så rörd att jag får lägga mig och vila lite.

Etiketter: ,

Ett svar to “guten morgen, jawohl”

  1. Broddan Says:

    verkar som du haft en göttig midsommar då med jazzfestival! Är nyss hemkommen från dygnsfirande i Särö, riktigt magiskt och två havsdopp blev det. Kör after-midsommar-koma på altanen nu tror jag.. Puss

Kommentera

