åh papi

Ibland, typ som när man har en ny lägenhet och behöver borra och bygga och dra sladdar och härja, längtar jag lite extra efter min far. Då känns det bra att Skype finns, så att han, där han sitter borta i Indien, kan visa på delad skärm vilka produkter jag behöver ur Chlaes Ohlssons sortiment, och hur jag ska koppla sladdar och inte.Och så måste han bara inflika att en trevlig liten hylla i hörnet kan man ju också dra dit lite snabbt, kan man ställa en blomma på. Jag dör lite, och sedan får jag rita av tillexempel en toppklämma, googletranslatea lite eltermer och bege mig till närmsta elladen.

Alltså min familjesituation gör mig så trött. Tröttare än att släpa vinlådor tvärsöver Neukölln.
.

Etiketter:

Kommentera

