dagens lunchpaus

…blir nog den finaste. Dagen är kall, solig och krispig som en inredningsarkitekt jag känner skulle säga. Så jag tog min typ kalops och stod ute på jobbets takterrass och lunchade. Wiewn var ungefär den här, fast i hårdare ljus, i vinterlandskap och från en högre höjd och lite mer från höger.

Hade jag haft en fräck telefon hade ni fått min wiew, med soppa och allt. Men nu har jag bara en ledsen en som tappar batteriet så fort jag lägger på luren, så ni får fantisera lite. Smaklig spis på er!

Etiketter: , , , , , , , , , , ,

Kommentera

