Mammas sång

Min mamma är cool. När jag var liten dansade vi till Atomic swing i vardagsrummet om morgnarna och när hon lagade middag satt jag i köksskåpet med gula luckor och vi lekte Mamma Mu och Kråkan. Mamma var mycket för allsång. Särskilt när vi hamnade i Tingstadstunneln för hundrade gången efter ännu en felkörning på väg till ridskolan på onsdagseftermiddagen. Då fick mamma något vilt i blicken, och så satte hon på kasettbandet med  den här dängan och vi sjöng. (Och kom sent till Clareberg, och jag fick som vanligt min favorithäst Chris. De andra kidsen gillade inte hästar som bet, så jag fick ha honom ganska mycket för mig själv. Jag fortfarande har ett fint bitmärke efter honom under armhålan.)

http://www.miloop.com/?movie=9921

Klicka där för att se en sköningvideo!

Etiketter: , , , , , , , ,

Kommentera

