Ny kompis

Vad är det med december och att man alltid är trött och slutkörd hela tiden?

Jag gick in på Rossmann för att köpa något så trivialt som ny deo (jag saknar apotekets parfymfria i tub så himla mycket) då jag ramlade över en ny kompis. Låt mig presentera Rival de Loop. Ok, kanske lite overkill att köpa fyra utan att ha testat, men det var rea och det fanns inte många kvar… (föll jag för den lätta?) Hoppas hoppas de inte är för rinniga och att de täcker bra. Är inte överförtjust i korken, särskilt den stora ser svårgreppad ut. Provar det gröna ikväll.

Etiketter: , ,

3 svar to “Ny kompis”

  1. sådan lunch sådan dag « Indelon Says:

    […] och smygmålade naglarna på toaletten för att samla ihop mig. Allt känns så mycket bättre nu, det rosa missmatchar precis med både plånbok och nycklar. Nu ska jag dricka drinkar med några fina. Man […]

  2. hejdåfest – första lagret « Indelon Says:

    […] exilfolket. Var, oklart. Såklart ska vi vidare sedan, så såklart var jag tvungen att byta lack. Rival de loop, blått som är köpt här. Torkar snabbt och blir lite flammigt, men funkar i ljuset av fotobooth […]

  3. spelar roll « Indelon Says:

    […] just det, nagellacket är himla fint va, köpt för länge sedan men aldrig provat. Extremt lätt att måla på, drog två lager på ubahnen. Blir fint också bara […]

Kommentera

