tvångstankar

Kärlek är fint. Sex är romantik. Utan närhet dör man. Men trots att jag vet det kan jag få sådan angst när jag hamnar bredvid ett par. Slår det mig att ”dom gör det” tokstegrar flyktdjuret i mig och är redo att när som helst kuta över stäppen. Men nej, då ska jag sitta kvar och säga trevliga saker som ”jaha, har ni varit tillsammans länge, osv” och helst sucka ”naaah, gulligt!” när dom pussas offentligt, fast jag bara vill kräkas i min mun.

Däremot har jag inga som helst problem att se på när Nemo har analsex i Kungarna av Tylösand. Fast honom behöver jag ju förstås inte umgås med. Skönt.

Etiketter: , , ,

2 svar to “tvångstankar”

  1. bermudabenny Says:

    Så det är att umgås med folk som umgås som är problemet?

  2. indelon Says:

    nä, bara folk som ligger med varandra. äckligt.

Kommentera

