smile of the day

När jag var liten hade vi en lockig liten amerikansk cocker spaniel. Hon såg ut precis som Lady i Lady och Lufsen, och älskade att jaga kottar. Jag älskade henne och att bygga små hinder. Dessvärre var hon helt ointresserad av att hoppa, trots att hund-förståsigpå:arna mamma och moster kom med tips på hur jag skulle göra. Så jag och mina polers kutade runt i trädgården bland hindren själva. Hundhinder byggde denna kropp!

Någon slängde upp den här på fejjan i morse, scheisse vad glad jag blev! En tribute till Nancy, världens fisigaste lilla hund. Och till mamma och moster såklart (där ligger ni allt i lä)

Etiketter: , , , ,

Kommentera

