titta vad fint!

Med fortsatt feber och L word som enda tröst och sällskap blev jag sjukt glad av det här brevet från Håkan:

”Jag fick för ett tag sedan en pin ifrån en kompis för att han tyckte att jag stod för respekt, mod och tolerans. Du kan läsa om föreningen på http://www.rct-now.com/ I idén ligger naturligtvis att man ska sprida detta vidare och jag har funderat en hel del och kommit fram till att jag vill ge dig en pin, för jag tror att du står för dessa värdeord.”

Vet inte om jag är mest glad över att Håkan tycker jag är en bra typ, eller att det finns folk som reflekterar över vad som händer i samhället och helt enkelt vill skapa en påminnelse om att vi ska ta lite bättre hand om varandra. Heja, du okända initiativtagare, och tack Håkan!

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

