Note to everybody else:

Var glada att ni inte är jag.

Jordgubbsallergidramat peakade inatt med 41 grader het liten människa, feberhallucinationer och förlamning(!) Jag grät och skrattade hysteriskt och skrek att någon slitit ut min ryggrad. Vad ger ni mig för den natten va?

Dagen vart inte så mycket roligare, förutom att fick jag chansen att plöja de tio första L word-avsnitten, snaska lite mercyglass från grannen och några fantastiska enhörningsbilder Emma och Edvin skickat. Hur tänkte ni här, egentligen?

Etiketter: , , , ,

Kommentera

